| Name: | Description: | Size: | Format: | |
|---|---|---|---|---|
| 17.41 MB | Adobe PDF |
Authors
Abstract(s)
O atual relatório é concebido como elemento fundamental para o processo formativo desenvolvido ao longo da Prática Educativa Supervisionada (PES) nas valências educativas da Educação pré-escolar (EPE), como confere o DL 79/2014 de 14 de maio. O vigente documento descreve e analisa reflexivamente todo o percurso formativo realizado na Prática Educativa Supervisionada, pelo que contribui para a construção da identidade profissional da mestranda.
The current report is conceived as a fundamental element for the formative process developed throughout the Supervised Educational Pratice (SEP) in the education valences of Preschool Education (EPE) and the 1st Cycle of Basic Education (CBE), as conferred by DL 79/2014, of May 12.
The current report is conceived as a fundamental element for the formative process developed throughout the Supervised Educational Pratice (SEP) in the education valences of Preschool Education (EPE) and the 1st Cycle of Basic Education (CBE), as conferred by DL 79/2014, of May 12.
Description
Keywords
Investigação-ação Holístico Observação Criança Action investigation Holistic Observation Child
Pedagogical Context
Citation
Publisher
Instituto Politécnico do Porto. Escola Superior de Educação
