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Portal de Contratação Utilities

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Abstract(s)

Num mundo cada vez mais competitivo e não alheio a crises económicas, a margem de erro é mínima para as entidades empresariais. Deste modo, têm estas instituições que estar dotadas de mecanismos de resposta focadas nas linhas da inovação e criatividade, não podendo os seus líderes descurar a prossecução da estabilidade económico-financeira. A tais circunstancialismos, alia-se a ideia da globalização o que tudo somado, leva à obrigatoriedade das empresas em adotarem os valores de eficácia, eficiência e competitividade nas áreas de angariação de novos clientes e da sua manutenção, devendo os seus métodos organizacionais ser sinónimo destes ideais chaves. No que respeita aos serviços de utilidade pública, a competitividade na aquisição e expansão da clientela, não deixa de ser uma realidade inegável, pelo que as empresas têm o dever de investir na melhoria e desenvolvimento dos instrumentos tecnológicos de gestão, captação e cativação de novos consumidores, para que tais organizações possam conhecer um desenvolvimento sustentável e harmonioso.
In an increasingly competitve world and not unrelated to economic crises, the margin for error is minimal for business entities. Therefore, these institutions have to be equipped with response mechanisms focused on innovation and creativity, and their leaders must not neglect the pursuit of economic and financial stability. In fact, the impositions of the market, the demands of clients, the pressure from investors, the competition from other peers, generate ferocity in the fight for competitiveness and control of public utility markets. In addition to these circumstances, the idea of globalisation, which all adds up, leads companies to adopt the values of effectiveness, efficiency and competitiveness in the areas of attracking new clients and maintaining them, and their organisational methods should be synonymous with these key ideals. As far as public utility services are concerned, competitiveness in acquiring and expanding customers is an undeniable reality, and companies have a duty to invest in the improvement and development of technological instruments for managing, attracting and captivating new consumers, so that such organizations can experience a sustainable and harmonious development.

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Gás Natural Pré-Contratos Automatização Informatização BC OLMC Natural Gas Pre-Contracts Automation Computerization

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