Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10400.22/6326
Título: Personalisation of Networked Video
Autor: Foss, Jeremy
Malheiro, Benedita
Burguillo, Juan Carlos
Palavras-chave: Content Personalisation
Electronic Brokerage
Intermediação Eletrónica
Personalização do Conteúdo
Data: 2012
Editora: Fraunhofer Institute for Open Communication Systems, FOKUS
Citação: Jeremy Foss; Benedita Malheiro; Juan Carlos Burguillo. Personalisation of Networked Video, Trabalho apresentado em 10th European Interactive TV Conference (EuroITV 2012), In Adjunct Proceedings of the 10th European Interactive TV Conference, Berlim, 2012.
Relatório da Série N.º: EuroiTV '12;
Resumo: Following targeted advertising and product placement, TV and online media needs more personalised methods of engaging viewers by integrating advertising and informational messages into playout content, whether real-time broadcast or on-demand. Future advertising solutions need adaptivity to individuals or on-line groups to respond to the commercial requirements of clients and agencies.
URI: http://hdl.handle.net/10400.22/6326
ISBN: 978-3-00-038715-9
Versão do Editor: http://dl.acm.org/citation.cfm?id=2325616
Aparece nas colecções:ISEP – DEE – Pósteres apresentados a eventos científicos

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
COM_BMalheiro_2012_EuroITV.pdf234,5 kBAdobe PDFVer/Abrir    Acesso Restrito. Solicitar cópia ao autor!


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.