Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10400.22/2809
Título: An identity-based approch to communication
Autor: Sequeira, Arminda Sá
metadata.dc.contributor.other: Gonçalves, Gisela
Palavras-chave: Organizational and strategic communication
Identity
Image
Reputation
Data: 2012
Editora: LabCom Books
Resumo: The main objective of this paper is to evaluate the key elements in the construction of cosistent organisational messages over time. In order to accomplish that, we propose the aligment of several elements: vision, misson, objectives, cultural values, optimal identity attributes, positioning, type of messages, communication style and means, and image...
Peer review: yes
URI: http://hdl.handle.net/10400.22/2809
ISBN: 978-989-654-087-6
Aparece nas colecções:ISCAP - ACO - Livro, parte de livro ou capítulo de livro

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
A_ArmindaSequeira_2012.pdf1,12 MBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.